C-25: La vergonya Nacional

11:46:00

Ja fa prop de 2 mesos i mig que la carretera C-25, altrament coneguda com a "Eix Transversal", està en funcionament i, teòricament, a ple rendiment (si més no l'últim més ja hauria d'haver sigut així).
La veritat, dista molt de la realitat.
El fet és que portem unes dues setmanes aguantant obres altre cop. En menys de 3 mesos insisteixo!
Això em fa rumiar molt sobre les maneres que tenim de treballar aquí, i sobretot, de licitar obres, passar controls de qualitat, etc.
La meva sorpresa va ser enorme, quan dilluns de la setmana passada (11-3-2012), tornant de la feina (vaig iniciar un torn a les 4:50 a.m. a Manresa) sobre les 14:00, al voler prendre la sortida 209 (venint de Manresa) me la trobo tancada. Des de Manresa, cap cartell lluminós indicava tal proesa, ni cap cartell d'obres en l'entrada per avisar, ni enlloc. Per tan, imagineu el rebot que vaig agafar...
Però el que em va fer empipar més va ser que, no només vaig haver d'anar fins la següent sortida a fer el canvi de sentit (a uns 6 o 7 km) sinó que a sobre, hi havia un carril tancat direcció Girona (pel que en quedava un de sol) i al fer el canvi de sentit, de 3 carrils, 2 també estaven tancats (pel què a la tornada del meu canvi de sentit, vaig haver de fer els 6 km a pas de camió, ja que es tracta d'un pendent molt fort).
I ara ve el millor: estaven reasfaltant el paviment! En només 2 mesos i mig!!! Com pot ser! Se suposa que la carretera ha de ser bona, està nova!!! I qui dimonis ha donat el vist i plau per par de la Generalitat? I el pitjor, això entrarà en garantia?
Senyors, la C-25 és una autopista de peatge (sí, sí, de peatge a l'ombra) i aquestes coses, com a usuaris i CLIENTS que som, no les hem d'aguantar. A les autopistes d'Abertis, les obres de pavimentat i de conservació, les fan de nit, com a la resta de països civilitzats, on l'impacte pels usuaris és menor.
A Catalunya no som tan bons com ens creiem, amb segons què, encara estem més espanyolitzats (Wert estaria content) que no pas Europeïtzats.
He dit. 

You Might Also Like

0 comentaris

Translate

Google+